god morgon


klockan är ungefär 8. och jag känner mig faktiskt ganksa pigg :)
Har sovmorgon , och börjar lklockan 10 idag. Men kan inte sova vidare pågrund av att en gubbe håller på att renovera våran badrum. Det kommer bli skit snyggt. så hoppas de är klart snart. desutom har pappa lovat mig ett nyrenoverat rum och kökoch hall. de är (Y)!

Idag var de tänkt att rå plugga till provet på fredag. Men funderar på om ja ska åka till stan och umgås me Paola istället. Och så kan vi fixa våra legg. Sen ska jag lämna tillbaka klänningen och köpa mina jeans istället. ångrade mig haha!
Sen mot kvällen ska jag hem till moder och umgås med henne.Alltid trevligt.

Nej lär väl fixa mig i ordning och sådant och sedan bege mig ut i kylan. Uschä, varför kan det bara inte bli vår nu!
Ha de braaa :)

Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Tonårsliv-vilket jävla liv!!!

Kolla på www.fittanfes.com

2009-03-25 @ 11:35:36
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0