godmorgon

tidigt och inte på praktiken. ja de är just vad jag inte är. ja ringde och sjukanmälde mig idag.
Så nu har ja mycket fritid på mig idag igen på att göra ingeting. typist.. ja ångrar mig. men jag behöver ju faktiskt plugga. hm.. undrar om ja ska dra fram min höga bunt att papper som blir allt högre för varje dag som endast består av skol-arbeten. ja det är faktiskt sant, det har börjat blivit en hög av ogjorda arbeten och lärarna har börjat tjata om att ja aldrig lämnar in i tid. och det är ju inte så konstigt eftersom den där högen ligger där den ligger.
Men idag tänker jag försöka minska på den lite iaf (A).
Dagens planer blir nog att

  • "Bli frisk"
  • Åka in till stan med bankärenden
  • Hitta en ny outfitt till helgen
  • Städa mitt rum
  • PLUGGA!
  • sen kom jag inte på något mer vettit

Låter som en dag att minnas? not. men den låter iaf inte dålig. Men kan glädja mig med att det är helg imorrn och dååå händer de grejer :D tror jag :D hahah!

Och så kan jag ju tillägga att "somliga har flera hundra dagar kvar". ja det är just vad jag har. Idag är det 100-dagars festen för studenterna 09. Avensjuk? ja liiite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0