jooorråå

När man slutar klockan 11. Så hinner man med mycket. så har man plötsligt inget att göra efter klockan 5.
Har hunnit med att gymma som tusan, bastat och gå på stan och kolla runt. sen gick vi och sola och duscha. Sen åkte jag hem. och här är jag nu. Riktigt jävla skön dag idag. ja blir så glad av vädret när de är vår :D wiii!
Men snart kommer Karin hit och ska sno kläder av mig tror jag. ja har en tröja hon älsakr. men ja tror ja gjorde nå fel när ja tvätta den så den är typ jätte stor och lång. till mig är den till knänen. jag överdriver inte..
men på karin passa den visst. måste vara ja som är shorty rå.

Fick lov att avbryta min bloggning för KArin kom och testa kläder :P sen börja vi snacka om minnen och vad som ska hända ikväll och sedan kom vi in på norrland i sommar. att vi ska åka iår igen iaf. för vi hjade inte tänkt att åka. men nu blire så :D 6:året irad för oss två. annars har det varit varenda sommar för min del :) haha.Så varför bryta mönster?
Jag kom på den bästa idén. eftersom vi är 18 då. så kan vi kroga runt. så vi åker från norrland till Umeå å krogar. as rolit jö :D och så får pappsen hämta oss. han var på. de är ju endå bara 15 mil dit från åsele, där vi bor hehe. Längtar så otroligt till sommaren.

Nu sitter jag iaf hemma hos mamma. middagen var ju klockan 6. kom kvaröver. och per och mamma hade redan käka upp. så ja fick äta medans de kolla på haha. så blir de när man glömmer tiden. som ungefär händer mig varje dag då.
Ikväll, så har jag och moder planerat att ha en kväll tsm med film och naturgodis:) vi träffas ju inte allt för ofta så de blir bra. Tänker kanske lite senare dra till pitchurs (stavning) med vännorna. får se hur tiden passar. jag jobbar inmorrn och de får inte bli allt försent bara :)
Förästen så älskar jag mitt rum här hemma hos mamma. litet och gullit. synd att man inte är här för ofta. man kanske ska bryta mönstret lite endå.
men nu ska ja gå och göra de jag skulle göra. umgås med moder :D såå hejddds.

Nedan ser ni min fina tisha :D:D



Kommentarer
Postat av: almeida

snygga shorts :D

2009-03-20 @ 19:17:05
URL: http://dramaaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0