kanoners (Y)

Hallå där.
Praktiken är vaklarad. näst sista gången idag faktiskt. Men shit vilken dag det varit. Har verkligen bara städat, och då menar jag städa :( haha! Bruks hotell rum skulle jag städa. Jag damma, dammsög, torka glven släpa på 100 kila tunga mattor.  och sen gjorde ja de resten av hela vövervåningen + trappen och lilla matsalen där nere. Sen dukaj ag upp bord. All min städning tog 5 hela timmar. jobbade till och med över 20 minuter. snyft. jobbig dag.
Paola kom och hämta mig, så gick vi hem till mig och hon fick sig lite mat. Och så gör dom ju om badrummet på nerevåningen. Och han är typ 20-årsåldern någonting :D självklart glömmer vibort det efter ett tag och börjar skrika som vi brukar göra. sen kom ja på oss hela tiden " just ja killeen är ju där nere" jag sa så minst 4 ggr haha :Pkul.

IDag är vädret på toppp! och de är inte jag. hehe men nästan. Måste plugga den nedrans naturkunskapen till provä imorrn. Sen så tvingar Paola mig att köpa lite godis, även fast jag lovat mig själv att inte äta det mera. Får se :P
Och ikväll ska jag nog till mamma, hon kan få hjälpa mig med att plugga och förhöra lite det blir kanoners!:D

Jag ränknade ut förästen idag. Att de är cirka en vecka kvar till påsklovet (+en helgrå)
Sen efter lovet fyller Paola sina 18. efter paolas födelse dag kommer alla H&M varor vi beställt (haha)
Sen är det riktigt vår :) och sen efter några veckor sådär, då är det sommarloov :D och jag blir mina 18 dagen innan avslutningen. Och sen ska vi åka på roadtrip :) Vi är några stycken som är på (Y) ska bli kul. Sen Blir det Rock off 4 dagar, på Åland. Bor hemma hos Sandras pappa :) Sen ytligare några veckor Blir de Turkiet :D och sem kommer de ju dyka upp mycket annat på mitt sommarlov, dels mycket jobbveckor och så ska jag till Norrland en vecka också. och kanske kampa med Paola och så får se hur de blir :D allt löser sig. Ge mig sommmmar nurrå.


Det har var i sommras 08, på midsommarafton. Typiskt, vad man längtardå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0