passerade tisdan

så har tisdagen passerat förbi i ett svep. skoldagen gick snabbt. dagen gick snabbt! ja var hemma hos min mamma idag för att plugga ikapp. och de slutade med att jag somna i min säng och mamma satt och pluggade åt mig. haha komiskt, men bra. Jag var tydligen trött. Kunde ju inte somna inatt så ja tog väl igen den natten.
Jag förstår inte varför jag har så svårt att sova nu igen. Vissa veckor behöver jag bara lägga huvet på kudden så sover jag. Och vissa veckor kan jag ligga och vrida å vända mig i timmar innan jag somnar. ja undrar va de kan bero på..

Och ikväll var de menat att jag skulle umgås me paffs och kolla på rosings pogram, bara för de är så komsikt att det blir bra. så tänkte vi baka en kladdkaka till det. jag hade till och köpt kakao idag. Men neeej jag ska ju somna och vakna ipp klockan 10 över 9. dum dumma jag.
Hoppas hon kommer ikväll iaf.
och så betalade jag in heidi tishan idag också, hoppas på att den ska komma inom 7-10 dagar. skynda.

Nej nu ska jag glo runt på dem bloggar ja brukar kolla på och sedan kolla på desperete housewifes. ja hinner ju se halva avsnittet iaf. haha!
Hejdddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0