the helg

då var det söndag. och de innebär väl iprincip med att helgen är över. tråkigt. helgen, de är de bästa ju.
igår var de ju förståssen lördag. och det blev jobbet -äta på restaurang me papps-hem för någon timmes vila- party!
Vi var på samma ställe som vi va i fredas.allti lika trevlit folk förstås. sen skulle vi vidare till krogen, var de ju tänkt. men vi kom inte in, tack vare att ja inte hade något pass för att bevisa att jag var 91. så det blev inget. desutom var de 23 gräns på lördagar på pluto, så de var ju mera kasst. men de kommer en annan gång. näst nästa helg var det tänkt tror jag. och då ska vi gå på en fredag, inte lördag haha. då är det 18.
men istället för krogen så blev det en öppenkrog pitchures (stavning?) minns faktiskt inte riktigt vad vi gjorde och så. men det var säkert jätte kul. sen blev de kebab-käk. och de skulle ja inte gjort. mådde skit dålit. så de blev att jag,sandra och alex åkte hem till honom och sov. och de andra drog vidare. så kan det gå.
Men nästa helg blir firning av Alex som fyller sinna 21. börjar bli gubbe jö. haha skoja :D men det blir rolit.
Fast imorrse lovade jag mig själv att aldrig mer dricka. fyfan va dålit jag mådde och så skulle man upp tidit och kila till jobbet. det var det värsta huu.
Så min helg har varit ganska fartfylld,kan ja säga. men de e gillart.
Fast nu känner jag mig lagom död och ska vila upp mig inför en ny vecka. och inge plugg har det blivit denna helg heller. ja som skulle bli dukti hehe.

Paola är hos mig. vi hämtade upp henne efter jag jobbat. ja tog me mig kinder-ägg, salta bilar och lite choklad till oss. kan det bli en bättre lörda? nänänä!
Så nu ska ja fortsätta med att göra just ingeting. skööönt. faktiskt.

hopppas ni har haft en bra helger också :) hejdddå.




Laruen från the hills. hon har alltid så sjukt snygga kläder. :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0