tisdakväller

jooorååå. då var det en tisda-kväll. innebär linda rosing och desperate h. Paola är här och naturgodiset är uppsvullat.
Och vädret idag har varit på topp. och mitt humör också :D
Hoppas morgondagen blir lika bra. för jag ska nämligen dissa skolan för min praktik platts. han behövde hjälp imorrn för de skulle komma 130 gäster och äta. så då blir de mycket att bära. bara jag inte tappar. allti lika rädd för det haha!

Förästen så är de födelsedags fest i svanå på lördag. undrar om jag ska dit? får se hur det blir och så :)
Men nu ska ja kolla klart på desperate. hejs :)

ps. typiskt.. ja som tycke avståndet var bra hehe
och så en ps till. GRATTIS TOVAN till körkortet :)


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 21:11:13
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0