wiiho :)

har nästan nyligen kommit hem från en försenad runda på stan med Paola. Hittade ett tröj fynd.
Jag och Paola vart utelåsta, för mina nycklar ligger i min jacka som ja glömde i Alex bil. Så glömde min pappa bort det. så istället gick jag och Paola till skultunas lilla tjorre (kiosk) och köpte de gammla hedliga Jenka tugumminen. så nu sitter jag här och tuggar på dom. och ja vi blev insläppta efter cirka en kvart. eftersom jag ringde och fick ett utbrott på pappa att han skulle skynda sig hem och låsa upp. hahah orka mig.
Men dom är faktiskt riktigt goda, bara det att dom tappar smaken efter någon minut bara.


Ett stycke outfitt..
T-shirt-Lindex
Fransväska-Kappahl
Chinos-Gina Tricot
Sandals-Din sko































Aja ha en bra kväller :D hejjddå.


Kommentarer
Postat av: Paffsan

Vilken snygg fynd höhö ^^

2009-03-05 @ 21:54:33
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Ojdå, då vet man :D

2009-03-05 @ 22:52:18
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0