plugg&sockerkaka!

Imorrse hade jag lite sovmorgon. började klockan 10. Så ja gick upp relativt tidigt imorrse för å hinna med allt och så tänkte ja hinna lägga in en dagens outfitt och sånt. men jag han ju såklart inte det. desutom var sladden till min kamera helt borta också typiskt just.
Fast hitta den nu nere i vardagsrummet på bordet nyss :D haha. så kan det vara.
Och idag ska jag plugga. faktiskt. ska mest plugga lite natur. det är välbehövande. och hotell B också.de blir bra det.
och för att göra min dag lite roligare så har jag bakat en socker kaka! HAHA. ja har typ aldrig i hela mitt liv ställt mig och bakat för mig själv. men någon gång här i livet måste man väl ta och göra det också. synd bara att ja inte har någon att bjuda den på. hahah ensamt de lät då. haha men de är ju faktiskt min plugg dag idag. och pappsen kommer inte hem förän klockan 8 som vanlit.

Och här har ni min måndags klädsel. Det är typ gina tricot top to the toe här. förutom väskan som är kappahl då.



ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sheima

hahah okej ;D fin outfit !

2009-03-09 @ 17:57:28
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

snyggt!

2009-03-09 @ 21:41:16
URL: http://halshammar.se
Postat av: sandra

du kunde bjuda mig :D

2009-03-09 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0