hejhejhej

måndagen börjades med sovmorgon. börja klockan 10. Men paola skulle upp så tidigt så då kunde inte ja sova vidare. Men hann med mycke. Gick ut och vadnrade med lill-hunden och typ massa :P haha!
Sen fick vi sluta tidigare än vanlit. typ halv 3. Så jag,Bella och Sandra åkte iväg och fika :) blev en kladd-kaka på stugan. den är såå god. typiskt :P
efteråt kom paola och vi kika runt lite. tror jag ska köpa dem trachade jeansen från gina. ett par vita. hmm kan bli snyggt.

Nej nu vill jag ha helg.
Men nu måste jag göra klart min dumma uppsats som det går väldigt trögt för mig att skriva. fantasin är död. huu har aldrig varit bra på svenskan:P jaja får kriga.Tjing:D


Det här hade jag på mig idag: (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0