Vänskap

Jag har en vän. som betyder så mycket för mig. vi är lika på alla vis och tycker lika om nästan allt. Finns ingen som min paffs. hon finns alldid där när jag behöver henne. utan henne skulle jag nog inte känna mig hel.
Vi står allti på varandras sida. Våran vänskap kommer hålla livet ut. och vi kommer allti ha lika roligt och dela allt.
Ja vi delar nog verkligen allt med varandra.
Jag säger bara. Tur att jag har dig Paola. För det finns ingen som du. och ingen som oss.
Love U, I really DO.


Innan utgången på Power meet. 08. så jävla kul haha.
Minnen som ingen annans.


Kommentarer
Postat av: PAOLA PAFFF

Aw jag vart helt tår ögd ^^ Neej Sara det finns verkligen ingen som du och jag vi är klockrena tillsamman! Säger detsamma tur att du finns. Är så glad att få dela mitt liv med dig min bästa vän i love you <3

2009-03-10 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0