en Tisdag

Idag är det bara föreläsning i skolan i 100 år. Orkar jag palla mig ända till Vallby, från Skultuna för en sådan. Nej. hehe. Dålig jag är. Istället åker jag in till staden och ska vara shopping hjälp åt Tove :) Det blir student saker för hela slanten hihi :D Kul.
Jag vill ta studenten nästa år, men jag vill inte sluta skolan.. haha ja är komisk I knöw. Men man ska ta en dag i taget. Den studen kommer när den kommer.

Och kasst väder är det idag också.. Jag och Paola skulle gå och handla goda bröd till frukost. Men håret blev helt ner sliskat av allt blött regn. Så idag blir det en tjock tröja och leggings :) skönt.
Nu skaj ag dra till bussen snart


Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: För mig med! Hoppas man får tag i biljetterna bara!

2009-05-05 @ 14:58:45
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin header

2009-05-05 @ 15:43:03
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0