Halllo

Helt hopplöst. Paola fick mig att börja kolla på slagerfestval skit. Går det på vardagar? Tydligen. Och jag fick mig en favorit. Snyggo-Norge. Hihi!Och han kom vidare. Orka mig..

Idag i skolan så var jag där i en kvart. Var ju som sagt bara buffert dag. Provet gick helt okej, hoppas jag. Efteråt drog jag och fika me Sandra och Bella på stugilugan. Mot eftermiddagen blev det skultunas. Vi tryckte i oss massa pommes (Y) gött måste jag säga. Onyttig hela veckan. Men gymmat har jag ju gjort också, så det jämnar ut sig ;)

Imorgon blir det födelseförparty hos Karin.
Nu ska jag sova ut. Gonatter.

Kommentarer
Postat av: emma

HEEEJ! :)



Jag har precis haft frågestund i min blogg

& nu ligger svaren ute :)

Du får gärna komma in och kika! :) :D <3



// EB



2009-05-15 @ 21:47:16
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0