Hejj

Lördag. Helg och jag är ledig. Skönt det var att sova till klockan elva imorrse. huhu :) Vädret är på topp också! Hoppas det håller i sig.
Idag var vi på jakt efter en ny soffa till mitt rum. Hittade en jätte fin på ikea. Så förhoppningsvis så får den följa med hem någon dag haha. Slinka in på Hällas H&M gjorde jag också. Och det fanns en del kläder där, som inte finns inne i centrums H&M. Fyndade iaf en jätte söt sak med volanger. Kanske blir premiär för den nästa helg då :) För på fredag så ska jag slinka in till Karin som fyllt 18 år. På lördag så blir det fest hos Madde :) Riktigt kul.

Ikväll blir det förmodligen ut och äta med moder:) Saknat henne faktiskt. Får se vad som händer och sker helt enkelt.
Igårkväll skulle jag egentligen dragit till en fest på hammarby. Men det kändes så långt dit och regnet öste ner. Så Paola och jag bestämde oss för att ta det ganska så lungt igår. Och trevligt kan ju det vara ibland också :)

<--Dagens outfit.

Men ha en fin helg :) Pöss.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

vilken fin bild du har i din header sötnos

2009-05-09 @ 16:57:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: LoEm

Jag köpte skorna på Skoboo

2009-05-09 @ 19:27:31
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0