Otursdrabbade jag

Igår. Jag och Paola va hemma hos henne fixade oss, drog in till skultuna där bella skulle skjusa in oss till Karin, på vallby. Och då hände det :P Jag sprang i mina klackskor, något gick ssnett och jag föll rakt ner med huvudet i asfallten. Så det hamnade blod överallt. Jag blev chockad och paola hjälpte mig upp på benen. Pappa ringde någon akutsak. Så det blev doktorn på min fredag kväll. Sånt här händer väl bara mig? Typiskt mig iaf. Paola var vid min sida iaf :) Alltid vid min sida, utan dig hade jag varit ingenting.

Så på vägen hem fick jag tröst äta donken. Ritkgit gott var det. Sen var de väl bara å ligga och kola på film, med min dunkande skalle.
Sen vid tolv tiden kom en orolig mamma över iklädd cow boy kläder. Hon hade vart på en utkländnings fest. Hon är bra roli hon haha.

Imorrse fick jag tvinga upp mig ur sängen, eftersom jag jobbade idag. Huvudet dunkar fortfarande lite. Men jaja. Jag vet inte hur det blir ikväll. Om jag ska åka till Maddes 19 års fest, eller inte. Jag menar, mitt ansikte är inte det vackraste, även fast jag sminkat över det värsta. Och en stor tejp bit vid ögonbrynet gör det ju inte bättre. Nej blir nog att stanna hemma. Men det är så boring. Får se.

Nu ska jag iaf käka mat.

Vet inte om jag vågar lägga ut den här, men jaja :) Jag med min panna.
Ser inte så illa ut endå faktiskt :) Fast nu har jag sminkat över allt blått. Utan smink är disaster. desutom har ögat blivit mindre jämfört med det andra.

MEN så kan det gå.









Kommentarer
Postat av: LoEm

Tycks om min dagens outfit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0