Skol-time

Sitter i skolan. Har redan gjort & lämnat in mitt arbete i förväg. Så nothing to do. Sittar och klickar mig lite bland kläder och sådant. Men har tröttnat.

Idag är det en sådan där lång dag i skolan. Jag slutar inte förän halv fem, tack vara bild& form kursen. Jobbit..  Efteråt ska jag svnänge ner på H&M och köpa min dress. Sedan var det tänk att dra till gymmet med Beckur. Får se om det blir så. Vädret är ju på topp, skulle hellst vilja hinna sola innan det blir kväll.

Jag hitta massa roliga bilder i datorn. Här är vi HR-elever i 1:an. Då gick jag inte hotell inriktning, utan både hotell&resturang.

:)


Nu ska jag få veta svaret på mitt natur kunskap prov. Hej.

PS: fick 26/30 (Y)

Kommentarer
Postat av: mia

Tråkigt att inte ha något att göra! ;/

2009-05-26 @ 13:43:13
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0