Underbara dag

IDag, har varit den varmaste på länge. Och det har varit underbart att kunna sätta på sig andra skor, annat än sneakers som man haft på så länge.

Det började med en lektion i skolan, jag och Sandra var busiga och skolka oss bort från Idrotts lektionen och åkte ner på staden för att shoppa istället. Mycket bra gjort av oss, enligt mig måste jag säga. Hitta en jätte fin dress som ja kommer kunna ha på Fredag :) Kul, kul! Ett par skor och lite sånt roligt också. Får se om jag köper dem.
Efter våran shopping tur, mötte vi Becka och bestämde oss för att hämta en filt och lägga oss ute i solen och sola i vasa parken. Sen kom också en Paola & Linni så klarter!
Senare mot kvällningen skulle vi käka på Bill&Bob (tror jag) men de blev inte så eftersom jag var stort behov av tampongen. Och affären skulle strax stänga. haha komiskt.

Just nu då. Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske ta en tidig sov kväll. Kan ju behövas, eftersom jag knappt kunde sova inatt. Som ni kanske märkte i mitt titigare inlägg. Men jag somnade iaf till slut då haha.

Idag hade jag på mig mina skor från Bianco :)



Och min jeans jacka.
Linne med påfågel :) H&M.
Leggings.
Lace upp skor.













Jag & Sandra. Inväntar att bussen ska ta oss från skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0