Lite kort om helgens " to do"

Oj,oj oj. Helgen har varit fullt upp. Full rulle och allt vad man säger. rolig helg måste jag säga & vädret är och har varit på topp hela helgen. Hoppas det håller sig så också :)

Fredag: Det vart grillning hemma hos mig först:) Det blev jag, paola,Becka,linn,Sandra , Bella,Amme,Tomas,Alex,Jens tror jag det var. Ritkigt trevligt hade vi. Sen for vi vidaremot bjurhovda, vilket inte var så mycket people. Men det var trevligt endå ;) Fick för mig att jag skulle säga hej till Tove mitt i natten. Så då fick stackars Tomas följa med. Till slut hitta vi på varandra haha. Sen så drog jag, tomas och becka till sub way. För bella hade börjat jobba. Så vi hälsade på lite :) Sen drog vi hem till Becka runt 5 somnade jag.

Lördag: Vaknade klockan sex, mådde crap! Sov vidare, vakna klockan åtta. Dags att gå upp, och skynda fixa sig. För det var bara upp och jobba som gällde (Y). Kul. noot..
Efteråt så åkte jag hem fixa mig på nytt. Åkte hem till Tove, för en gångs skull :) Så jag, Tove & Daniel åkte till max och käka. Fast jag var duktig och beställde kyckling sallad. huh :D Sedan kände jag mig allt för trött eftersom jag bara sovit tre timmar natten innan. Så då skjusade Tove mig till högskolan. Så jag tog bussen tio i elva hemmåt. Där träffade jag på en Karin :) Hon följsade med mig hem. Vi satte oss på min bak-sida och pratade om allt mellan himmen och jorden , som man säger & kejde rökte upp Karins stackars cigg också. Somnade klockan tre. 

Idag:  Bara att gå upp halv nio. och jobba. Riktigt stressig dag, med folk som aldrig förr. hujhuj. Men bra gick det ju endå.
Så nu då. Har umgåts lite med brodern som varit här. Snart kommer mammi över. Känner att det ska bli en tidig kväll ikväll.



Haha blev lite sammanfattningar där. Men what to do. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0