Ätnligen måste ja säga

Hallå!!
Idag kom vi äntligen underfull med va vi skulle ta oss till med våran UF-företag i skolan.
(Det är altså ett eget företag man startar som ung)
Yes, och de kommer nog bli bra tror jag :) Fast just precis nyss fick jag upp en liten annan idé. Får väl höra va de andra tycker och tänker.

En Paopao kom till min skola och gästa oss. Efter de drog vi tjejer en fikalika på stan. Vi kika också in i västerås fina nya galleria "Egor" , namnet är därimot inte lika fint.. Nästan lite B måste ja säga..
& de ända som fanns där inne var systembolag& en teknik affär. Usch.
Men de kommer nog bättre affärer. Hade önskat mig en Zara butik faktiskt, de skulle sitta som smäckt.

ååå nu ska ja läsa en bok på 500 sidor tills på tisda, tror ni jag lyckas ? ;)
HEjdå pådig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0