Första advent

Idag är de första adventen, och snart är de jullov och klappdags!
De känns rätt sjukt hur fort tiden går. Altså den går sjukt snabbt!!
Bara ett år rullar ju på, att man knappt hinner reagera att de faktiskt snart är 2010..
Förra vintern var ju nyss ju, å va jag saknar förra vintern. Jag & Pao hade kul inprincip varje dag.
Å alla fordonsföreningsfester jag lyckades bli så..  
Men den här vintern kommer också bli kanoners, de vill ja lova. Den 13:onde kommer ju bli höjdpunkten :)
Dessutom fyller lillSandra år snart också, de ska ju firas då !!!
Fast vart är snöandet?? ja gillar snön. Definitivt höjdpunkt!

Jaa igår bestod av att ligga å prata i telefonen halva kvällen, den andra hälvten låg jag och sms:a och kolla på Beck. Sen däcka jag totalt haha. Kul jul.
Men nästa fredag, då ska jag få parta iallafaller. Då ska nämligen jag & en del favorit tjejer från persbo 9:an gå ut på krogan tillsammans. Urkulit ju. Ledig och allt är jag också då.


                       
Efter jobbet idag stökande jag fram advents pyntet. Sånt gillar jag :)

Nej nu åter till pluggandet, kommer förmodligen få plugga sönder imorgon, eftersom vi har ett biggo prov på tisdag.
Advent advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0