Morgon stuund!!

Altså de är helt sjuukt, jag vakna halv tolv idag !! Altså har ja sovit 12 timmar inatt.
Tänk om ja inte fått de där sms:et näst intill huvet (eftersom mobilen allti ligger där när ja sover).. Då kanske ja aldrig vaknat och missat hela praktiken!! Skönt :) haha neejdå.

Ååå va ja är bruun. Nästan. Eller knappt.. Men sola me Pao igår och när ja klev ur solariumet tyckte ja att ja var en neger Sara. Men nu verkar de vara som bortblåst.. Typiskt då..
Men ska sola snart igen, vill ju faktiskt kunna synas när snön väl kommer sen :)!

Idag kom iaf Pao runt elva och höll mig sällskap. Vi skulle laga mat.
Jag började koka korv, den gick av på tre stället och korv brödet likaså..
då bytte vi maträtt till pannkakor, men dom blev kokta istället för stekta tror jag...
Så då blev de potatis i ugn som pao gjorde, jaaa då passar de att bli lyckat. Så nu kan ni ju gissa hur köket ser ut, efter vi varit där!!
Sen köpte vi masa choklaad, och så gottt.

                                                         

                                                         


Kommentarer
Postat av: PAFF

Älskade bästa vän <3

2009-11-13 @ 09:50:55
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0