New moon

Åååå äntligen fick jag se den efterlängtade filmen. New moon!!
Jag,Bella & sandra gick, och alla vi har ju läst alla fyra böckerna. (förutom jag, är fortfarande inte klar med 4an)
Ja blev kär. I jacobs kropp. Typ snyggare kropp går inte å hitta. Snygg snygg snygg.
Hela han är snygg.
& just ja, filmen var väldans bra :)!

Nej nu ska jag försöka sova. Skola imorgon jööööö..

               
                                                                             Hej Kroppen!
      

Kommentarer
Postat av: SimonLM

Aa men typ som min kropp då, fast jag är lite blekare och har oftast bara en ruta :)

2009-11-23 @ 15:57:14
URL: http://molander90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0