Postlåde-snö

Men altså fredag den 13:onde. Va alla tjatar om den!!
Jag fattar egentligen inte varför just den trettonde? ääää komiskt att man tror att de är otur på en sån dag bara för en siffra, 13.

Nu är praktiriet slut för den här gången. & inge matte prov fick jag gjort heller...
Matte läraren var inte där.. IGEN!! Tror de är menat att jag ska ha kvar mitt hårda IG där.
Så, då får de väl bli så då.

Jaaa ikväll skaj ag ingenstans. Ska ligga här i min bekväma soffa framför mit stora Tv och bara glo Idol. Även fast ja inte följt de. Men de blir nog bra!
Har ena handen i min twist godis påse och den andra håller ja tv dosan. så ska de vara hela kvälllen.
Pao kommerförmodligen senare, om ja inte hinner somna tilldess haha!
Men imorgon blir de high heels party då? Eller blir de att göra annat. Jobba blir de säkerligen iallafaller.

                                  
                                    När ja kom hem idag, så hade jag fått post.. Snöö!! 


Kommentarer
Postat av: H A N N A

Vet inte heller det där med trettonde, men det är ju som bara att det är ' otursdagen:p '

2009-11-13 @ 20:05:28
URL: http://hannaemiliaa.blogg.se/
Postat av: PAFFFFFFFFSAN

JAG HAR HAFT OTUR !!!!

2009-11-14 @ 01:36:24
Postat av: saraaalala

Men pao, de har du alltid ;):)

2009-11-14 @ 16:03:14
URL: http://wikmaaansss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0