YES skola skola skola!!

Tänkte på en sjuk grej när jag satt på den lite väl extremt långa buss resan idag mellan Väster till skultunan.
Alltså, hur jävlans många timmar har jag spenderat sammanlagt i mitt lilla liv på att sita fram & tillbaka på buss 46
Jaaa de kan man ju undraa sig. De lär nog vara nått år eller två.
Nej usch vad hemst hahaha.

Jaja idag så var ju iallafall skola :D Som jag längtat efter vännerna. Enormt skönt att sitta vi en skolbänk igen.
Fast dessvärre har vi ett litet prov imorrn... huhhhhs.
Efter skolan blev de att åka ner på stan & kika lite balklänningar.. Men de var stängt där, så då gick vi till affären mitt imot som råkade vara en second hand affär. Mycke komiskt. Jul pyntat me tant röda kläder också!!
Ritkigt smakligt. Blir rädd, ska aldrig mer gå diit.


Jag&Linni hitta snygga mössor medans Becka hitta nå småttsmå minkisar..
Undra hur de såg ut i affären..
Jag blev livrädd för dom & Becka sprang efter mig med dom HAHA!usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0