Höstit

Mjao, snart närmar sig haloween mräker jag!! Fick en inbjudan på maddes haloween fest den 7:e ute i Svanå, super kul :) Sen näste helg är de haloween fest på konrad & så samma dag är de en födelsedags fest på silk (?) , privat fest som är hyrd då altså.
Såå lovely.
Typiskt att jag inte gillar att klä ut mig bara, men de blir säkert jätte bra!

Nu har praktik veckorna börjat sätta fart. Börjar klockan tre idag. Så de finns lite att göraa ju.
Men men!
Förmodligen ska jag snart åka ner lite tidigare & möta Bella för vi ska luncha. Ho nbörjar också tre, så de blir ju toppen!

Hösten är verkligen här!

               
               
               
                                         Min tjocka kisse & Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0