Gårdagen

Började med att Paola & jag skulle ha en "vit helg" och sitta framför idol & ha en skön hemma kväller.....

Efter 15 minuters tittande av idol säger vi båda:
"FAN VA TRÅKIITTT DE HÄR ÄÄR"
Så alltförsent sätter vi igång med fixandet snabbt, skippar förfest och drar på utgång!!
rooolit. & efter en drink som jag fick över hela mig, så jag fick gå runt och lukta rosa pantern resten av kvällen och två laktris shottar senare så var man på G!
Jag & Pao Dansa natten lång.
Måste tillägga att vi härmade folk som dansade lite komiskt.. HAHA vi skratta sönder oss.

Haha typiskt mig:
Fick en drink över mig (väldans kladdig), Ett glas vatten för jag fick en våldsam kram ( ja jag drack vatten på krogen) + citron i ögat för en shotta precis vid mig.
JA säger då det. Typiskt utsatta jag.

Tyvärsan blidde de inga bilder, bara när vi är på G till bussen i regnet och håret ligger som sliskat.. uää..
                     
                     
                                     ( Bjuuuuuda på sig själv, som de heter! )
                      


Kommentarer
Postat av: j+s

vilka snygga skor! :)

2009-10-17 @ 20:55:30
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/
Postat av: nathalie och emma

va söt du är!!



KOLLA IN DE TVÅ FULASTE FRISYRERNA FRÅN BLOG AWARDS 2009 PÅ VÅRAN BLOGG! kommentera och säg vad du tycker :)



http://beautyisourduty.blogg.se

2009-10-18 @ 22:46:06
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0