Grattis Pappputt

Ja en skum natt, de måste jag säga!!
Igår kväll vid 12 tiden, åkte jag hem till Paola och sov. Hela natten var helt allmänt konsti.
Paola pratade typ i sömnen hela tiden så jag inte kunde sova.
På morgonen så säger paola till mig att hon inte kunde sova för att jag hosta för mycket.
Sjukt, men vi har nog inte sovit ett skit. & sjuk, de är jag fortfarande !

Men idag har jag iaf gått upp från min ligg-platts framför TV'n och masat iväg mig hem till min kära farmo&fafa.
Pappa fyller nämligen 100 år idag !! (Enligt mig) Jag är "eftersläntan" i våran familj.. Typiskt..
Nej men Grattis till dig fadern, 59 hedliga gammla år!


                  
                            
                                                Jag & min lilla farmor ♥
                  
             Bjöds såklart på massa tårta & godissaker. Synd att man inte gillar tårta bara!
                      
                                               Grattis pappi.


Kommentarer
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

gracias porfavor mwuuah

I love your stickade tröja =)!

2009-10-15 @ 18:18:19
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Bellabull :D

Grattiis putte!:D

Min pappa fyller oxå år idag!:D

2009-10-15 @ 18:50:12
Postat av: sara

Bella: hälsa Grattis till din fader åså :D

2009-10-15 @ 22:40:36
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0