Har aldrig gillat skolfoton

Suuupeeer multi duper mega ultraaaa LOOVELY!! Student kryssningen bokaaad!!
Kommer bli super kulit.

Idag fick vi våra skolfoton. Jaaa låter bilderna tala.
Klassfotot står ja framböjt..? Singel fotot ser jag bara mystisk ut på. Nee tillbaka skick tror ja.

Imorgon är de finaly helg. :D
De blir fordonsföreningen!! Super kul jöö. Längesedan man var på party där.
På något sätt slutar dom allti komiskt för min del, får se hur den slutar imorrn?

En sak ska ni veta, jag blir allti ful på kort! Speciellt oförberedda vimmel bilder eller något sådant.
Verkliheten, myycho bättre.
        
                    hehe tror jag försökte göra mig längre eller något? psyko bild haha !!
                   
                                     HAHAHAHAHAHAHAHAH fan va ugly!

Nu ska ja fixa mig, för ikväller blir de BIO. Flickan som lekte med elden.


Kommentarer
Postat av: SimonLM

hahhha nee blev fint :D

2009-10-13 @ 20:50:04
URL: http://molander90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0