Hejsan det är Måndag!

Ny veeeecka, igen! Tiden går så snabbt så man blir så rädd så.

Today har jag arbetat och pluggat sönder mig inför provet imorgon... Eller ja kunde ha gjort det..
ISTÄLLET så åkte jag och vännorna hem till Becks och hade Sex&the city maratooon. Mysit.
Kladdkaka på det, då blir de multi mysit.
Efter en stund kom Pao, och mot kvällsningen åkte vi till vårat lilla latis ställe tuna och hade the hills maraton. Haha shit va jag suuuuger på pluggning!!
Har iaf gjort klart svenne läxan, nu blir de att plugga på religon provet som ska vara imorgon. Orka mig, liksom typiskt mig att plugga till ett prov så sent som möjligt. Sån är jaaaag.

           
                     Inte min cigg, Linns såklart för hon tar kortet haha!
           
            
                        En pytte bit av våran extremt roliga skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0