Promoe- Pluto

Igår jobbade jag till sju. Fixa mig på jobbet, drog till Becks på förpartäj.
Sen blev de PROOMOEEE!! Svenneebanaaan.

Självklart stod jag,Pao & bella längst fram! Kanske lite föör nära.. Fick svett & spott på oss från Promoe HAHA.
Sen fick jag nästan en gitarr i huvet åå , Men himmlaaanns vad komiskt kuul vi hade :)
Var rädd innan svenne-banan skulle börja, trode vi skulle dö då för alla tryckte på så mycket för att komma närmare.. huuhu.

           
           
            HAHA jag testar "lingon" snus!! Min läpp var  så stoor och ja kunde inte stänga munen
             - Aldrig mer snus säger jag bara. UUschoo.
           
            
            Varför blev just ja suddi?
           
            Yeah- ni ser oss längst fram(euuw)
           
            Proomooeee!!
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0