Tjaaaaaaaaaaaa

Kom hem från jobbet för en halvtimma sen. Ligger nu helt utslagen i sängen min och glor på "the hills".
Men ska snart hoppa in i duschen & göra mig i ordning för sängen. Ska jobba hela dagen imorgon med.
Men snart kommer Pao & de blir desperata hemmafruaaaar :D!

& idag fick man ett fint erbjudande :) Jobba på silk? Ska på intervju på fredag och prata med honom som såg mig jobba i affären idag. Ibland har man sin lilla tur, på sin sida.

                                            
                                                      Min fina sov-tisha. NATTTTIIIII

Kommentarer
Postat av: LINDA abrahamsson

Visst blir man aldrig nöjd :o jag blir inte heller det.. alltid något man stör sig på :P

2009-10-28 @ 11:12:52
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0