Fattar inte

eeeeeh. Typ fattar inte?
Haha, ja kan inte fatta vaför min förskyld -het aldri kan försvinna ur mitt liv! Den har hållt på lite mer än en vecka nu ju och den bryter aldrig ut. Utan bara finns där till besvär! Speciellt på morgonen, den är värst. hoost.

Idag är de söndag, innebär Måndag imorgon och innebär praktik och de innebär att jobba kväll. hmm börjar klockan tre.

På fredag händer det :D yes!

                          
Jag i glasögon, coolt va! Neee nu ska håret snart färgas, för ljust... Brunt ska de vara som sagt, inte blont ;)hellst rakt och långt också haha..Inte löshår;)

Kommentarer
Postat av: tilde

söt blogg du har :)

2009-09-13 @ 21:36:31
URL: http://fiddis.blogg.se/
Postat av: TINAS ROSA BLOGG, BITCHES - Följ mig via bloglovin

Om man ändå kunde få sitt hår långt utan fusk. Inte vore det illa!

2009-09-13 @ 21:39:32
URL: http://tinfor.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka klaga på löshår hela tiden. så jävla töntig!

2009-09-19 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0