hejs

Nyss hemkommen. Lite trött huhu. Men de får man vara ibland ;)
Skolan först. Sen blev de stan me Sandra heal dagen. Käka lite mat och försökte hitta på lite kläder :D
Sen satt vi på donken ett tag och inväntade en Pao.
Vi skulle ha gymmat.. MEn orkade vi? neeeeeeeeeeee!!
Så de blev en fika på gränden.. och de var komiskt!!
Vi beställde en varsin uppochner vänd latte? fråga inte va de är.. Vi väntade, och vi väntade på att dom skulle komma ut med våra lattar. Men ingen latte kom..
Efter 45 minuter kom hon och sa " altså tyvärr men de går inte att göra dom, de ser helt fel ut" Men vi tog dom endå.. Sen så skulle paola ha laktos fri.. så då fick hon göra om igen HHAA en timme tog de att få våra lattar typ hahaha.
Sen drog vi en runda, runt stan på prommenix.
Sen hem till DAnniel och hämta mina grejer, som jag glömde kvar i svanå.. komiskt och inte ovanlit..
Så äntligen har jag mooobil igen :D:D varit tomt utan den :/ haha!!

Nu ska ja sova tror jag. snart! Puuuusss.

Kameran kanske ja ska hätma snart också.. så tomt utan juu..

        
              ÅÅÅÅÅHH LOVELY!! Nya sesongen börjar 6 oktober. Som jag längtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0