Uteligångo

Igår blev de Konrad igen. Gillar den krogan mest måste jag säga.¨
Först blev de förparty på Viksäng tror jag visst det var. Trevligt :)
Sen vid sent in på natten åkte jag& Bella hem till henne och sov. Så nu har jag nyligen kommit hem.

G r a t t i s M i K a e l a !

           
                 Tripp                       Trapp                                   Trull !
                          
                          
                                                                 UScho. haha.
                          
                                                             Sandra & Jag jö

Kommentarer
Postat av: victoria

va fina:D

ska ta de lugnt.

2009-09-12 @ 13:45:07
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Loppan - En värmande kram i den elaka vardagen

Söt blogg! :)

2009-09-12 @ 21:21:40
URL: http://loppeloppans.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hhahha hemskaste bilden .. :o

tack för kvällen! pusss

2009-09-14 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0