BELLUR 19 BARRE

Dag fyller Bella år, Grattis :)
Men igår blev de firning av henne. Jag och Pao kom lite sena till Bella, men vi gjorde snygg entré måste jag säga. Vi tände tårt ljusen innan vi klev in igenom dörren, sen kom vi in me tårta och grejer som låter högt och sjöng ja må hon leva för fulla stämmor. Mycke roligt haha!
Förfesten var rolig, sen fick jag och Pao skjuts avTom ner på stan. Så drog vi till Silk, fast de andra drog till bluemoon.
Men faan va kul de var där också :D Förutom stalkers hahaha!

Nej nu blir de sova någon timme och käka. Känner mig sjukt slut. Ikväll blir de fika me tjejerna :)
Hej.

Typistk nog så blev de inte så många kort, men men :)

                                         
                            
                            
                                            
haha ugly bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0