GALENT

Ja var dum idag. Ja var för trött för att orka ta mig till skolan! Dåli.
Men min sovmorgon bestod av att få lov att vakna 100 gånger, men lyckades iaf sova till klockan 12.
Tror de var välbehövligt faktiskt!

Så kvart över två tog ja bussen med modran in till stan för shopppiiing! Både moder & Jag hitta massvis. Typiskt! Men jag ohc pengar hör ju som sagt inte ihop när ja vandrar i kläd affärer! Blev iaf kläder och smink.
Tack mamma :)

Sen när ja och modran satt och fika på vårt ställe, kom Pao också. Efter en stund gick vi och köpte Elba biljetterna tills på Fredag, fyfan va kul de ska bli på Valborg :) :) ! !
Sen åkte vi till faderns jobb och fick skjuts hemåt. Fyfasiken vilka humör ja och Pao hade. Galna ( Galenta )Pappa blev drygad HAHA :D
Nu blir de sova. Ska faktiskt till skolan ;) NAtti!

                         
                         
                         
                         
                              Sjuka. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0