DAGENS

Blev ingen sovmorgon direkt idag!

Kan börja med att säga att jag fått ett extra jobb till :)!
På Best western Hotell ! Så jag hoppa in och jobba redan idag klockan halv 5.
De var ju lite ostabillt till en början, de var väldigt mycke folk (typ alla prata engelska) och hade glömt ganska mycke med data systemet.
Sen när jag var i baren tappade jag en vin flaska :) Hahaha! Annars gick nog allt helt okej faktiskt!
Ska kanske jobba på Onsdag också..

Innan idag så följde jag med Kay och lämna hennes bror som ska börja gymnasiet!
Sen åt vi på Vivaldi och kajsa blev sticken av en geting precis under ögat.. hahaha!
Sen gick vi lite snabbt in i några affärer och sen hämta vi honom igen och åkte hem.
Sen var de bara att fixa sig in för jobbet.


                          
                           
                           
                           
                                   Tyckte tröjan satt lite komiskt på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0