LÖRDAG

Igår kväll så drog ja och Pao ner mot staden.
Vi traska runt och så träffa vi på några killar från Uppsala?
Dom hade tydligen seglat från Uppsala till Västerås?
Hahaha en av dom var så sjukt rolig! Ja och pao vek oss dubbla av garv! Haha skrattar bara ja tänker på människan..

Sen tog vi sista bussen hem, gick vidare till fordonsföreningen där de var fest.
Fast feste nva ju typ slut när vi kom men träffa på Mathilda, Marcus och dom där boysen.
Sen blev de hem hemmåt och sleeping.

Så ja har inte sovit mycke den här helgen direkt :D Men den har varit grym.
Hoppas nästa blir lika:) , Ska bli fest i fordon på Fredag. Kommer jag dö igen?
Ja vet inte vad som händer med mig på dom festerna, men alltid händer de något haha! dör.

Nej nu ska jag ta en powernap, sen ikväll då blir de nog bara chillingtime med Paoskan :)
Chiao!

                                              
                                             Lördagens :Ja jag ser ut som en domare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0