Julafton


Igår var de julafton!
De alltid mysigt att umgås med familjen :)

Dagen började ju med att jag skulle worka, efter de så åkte jag hem och hjälpte till med fooden litegranna, sen käkade vi jätte god julmat! Janson & rödbetssallad är ju så väldans gott!! Sen klockan 3 började Kalle anka och sedan kan du vissla Johanna (som pappa tvingar oss alla att se) . Julklapps utdelningen börjades de med efteråt och alla fick fina klappar, speciellt jag som fick min efterlängtade kamera :)! Dessutom så ska ja och Moder få gå på genrepet på Romeo och julia i stockholm! Alltså innan den har premiär på nyår! Fyfan va spännande :) Tror de va han måns zemlerlöv som spelade romeo , hur snygg ?? Min bror är bäst som fixa de.
Sen satt vi och snacka lite och ja har länge undrat om vår familj bara är konstigt eller om vi har nå fel på riktigt haha nejdå bara unik humor ;) ! Sen somnade jag? vakna runt 11 igen och var uppe till 4? Jag och Henrik fick för oss att göra fint i köket så all disk var borta. Normalt att diska 3 på natten? nä.
haha nej nu måste ja skynda mig , utgååååååååååång nurå!

            
             
              
             
             
              
              
             
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0