Lörda kvällsning


Jobbar och jobbar hela helgen. Känns som helger inte är helger för mig längra, de finns inte helger just nu!
Jag var på arbetsintervjuen igår och jag tyckte de var grymt läskigt och jag blev nervös! Hon frågade mig tex "säg en grej som du är riktigt stolt över som du har gjort i ditt liv, du får inte säga studenten, körkortet osv"
jag blev helt ställd och får först bara ur mig eeh, eeh... Men ja de va ju massa fler som skulle få chansen att jobba där, så jag vet inte. Om jag får jobbet då skulle de vara en jäkla tur eftersom jag inte kan ha gjort bra ifrån mig!

Jobbade iaf på hotellet och på bäckby idag så dubbel pass på helger börjar bli till min vana nu.
Nu ska jag nog snart sova för imorgon blir de ikea med modern min :)

Chiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0