Steget före

De gäller som sagt att ligga steget före! Tänk när all slaskiblask kommer, när all av den stora mängd snö vi har, försvinner!
Blev glatt överaskad i dag på praktiken när Emelie kom in med stövlarna åt mig :) Hon hade köpt ett par till henne också. Bara för vi hade kollat ut dom på nätet. Så Lovelyga!!!

Tänk med tex leggings/stuprörs jeans, skinn-pajjen & en stor virrad halsduk. Mycke fint.

                 

Åå måste berätta min dramatiska händelse idag också.
Jag skulle servera gäster mat. Självklart tappar ja en av tallrikarna så den åker rakt i golvet, de hamnar mat överallt, samt på min vita skjorta!! Tur så fick ja låna en vit skjorta av Emelies, för hon hade extra. Pjuuh


Emelie me sina komiska miner & våra kladdkake muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0