Torkade trosor

Halllå bloggen!
Idag är de Måndag, ännu en skolvecka. Tiden går snabbt måste ja säga, för nästa vecka då är det praktik igen!
I skolan var det för kul. Speciellt i matsalen då bella&jag slängde en korv i Sandras panna och de lät liksom "smaaaach" . HAHAHAHA tror ja dör! Stolen rammlade för att ja skulle sno bellas mobil också, de var bara komiskt allt ihoppppsan.
Sen kom en Pao på våran sista lektion också, vi kollade på en skum film..

Efter skolan drog jag,Sandra,Pao & Bella till pizzerian och moffa oss :)  Sen så åkte alla till skultunan, utan bella.
Nu är de bara jag & Sandra kvar hemma hos mig. Och de var så extremt fult för sandra duscha nyss här, men hon glömde sina rena trosor hemma, så hon tvätta sinna egna och föna dom för att de skulle bli torra HAHAHA!

        

Nu blir de bädda min fina bäddsoffa, gramofonen & kolla på OC :D
HEjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0