Draft: Jan. 5, 2010

De suger att vara sjuk!! Både Paff&jahar åkt på en förskylning.
Inatt kunde jag inte äns sova pgr av att ja inte kunde andas för jag var så täppt. Men munen går bara inte att andas med.
Så halv 6 somna jag, gick upp 8. Trevlig:D
Slutade ju iallafall tidigare och träffa pao. Gjorde lite saker som vi skulle sen nu ikväll blev de god middag med pao, mamma,per, Kenneth (min morbror som jag&pao retar sönder)och hans tjej. Trevligt :)
Men nu är ja död, ska ta mig ett varmt bad, dricka te med honung hoppas på att bli frisk& gå och sova.

hitta gammla bilder från forn fest kvällar. maha

Mitt i veckan fick vi för oss att festa på min balle.

Tove hade trädgårds party! Pao kom sen, haha

Hässlö tiderna, å herregud.

utanför nå hotell fest, tänk kände inte äns Sandra&bella här :(

Vi ser feta ut haha. en kväll som ja inte minns nå av

riiiiktigt gammal bild, åh haha

Jag&Becks på midsommar. Shit ja&pao blev så booorta den kvällen

fix inför utgång.

haha alla fordonsföreingsfester. dem ska vi inte tala om..

har så många bilder, orkar inte mera haha. NATTOS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0