Halo at you

Snacka om lååååååååååååång skoldag idag. Dog!
Började halv nio. Sluta FEM!!! Tur så kom Pao till skolan och höll mig sällskap på sista lektionen, som är estetisk-verksamhet, som bara jag har med några jag inte känner. För jag fick IG i kursen.
Ja sen kolla vi lite fotboll på wenströmska, men vi han typ bara se slutet :P haha! Sen missa vi buss jäveln.
På stan shoppade ja lite till, en kill skjorta tex, men den va faktiskt snygg! haha.
Sen kom Azra också , vi fikipika litegranna.
Kom hem vid nio , då kom Sandra efter en lten stund, eller ja inte så liten eftersom hon fassna i snödriva HAHA!
Men hon kom tillslut :) Så vi satt och diskutera om slaaask. Fan vad arg jag är !!!
Men jaja no-lifers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0