DREAM SHOES

Ännu ett par vackra shoes till min sko-samling!
Fynda dem på rean och blev förvånad att ja hitta dom i det där skoberget på Dinsko. De syntes att de varit rea, för skor låg verkligen överallt. Men förvånad blev jag när jag hitta dream shoesen som passade mina fossingar perfeckt!

Har varit 3 sköna dagar, & dessvärre så fördriver jag hellre dom ynka sommartimmarna till annat än att sitta vid dumburken. Men måste ju uppdatera lite här på bloggen känner ja nu ju!

Kan ju säga er att i Söndags natt sov jag de längsta ja gjort i mitt liv (tror jag iaf). 16 hela timmar?!
Så går de när man heter Sara och tror att sömn är oviktiga saker haha. Men de var de värt, de var ju Västerås-festival. Då är de faktiskt OK ? Men ja somnade som sagt 8 påkvällen och vaknade 12 på eftermiddagen.haha gissa om ja blev snopen?

Idag hade jag iaf en heldag med Linni på stan, eftersom vädret var grått så passade de utmärkt med en shopping runda! Vi hittade klockor, klänning och dream shosen förstås. Nödvändigt smink blev också inhandlat!
Efter de blev de att umgås me Pao som slutat jobbet. Alltid roligt :D
Nu ska ja snart Sleepa! 

                         
                        

Snart är de poweer meet ! Ses där :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 22:16:39
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0