POWER MEET DAG UNO

Då var det den årliga power meet helgen!
Jag älskar det, de är så mycke folk överallt & alla festar verkligen :D

Började med att ja tog bussen till Bella vi satt och förferra ett tag! Sedan missa vi bussen precis (även fast jag och Pao sprang efter den)..
Vi fick som tur var skjuts av Erik iaf. Han släppte av oss (jag vet fan inte vart) men vi gick en liten bit och sedan satt vi i en raggar bil (tydligen). Sjukt komiskt! Efter tag så tröttnade vi och gick vidare in bland massa små hus (vet fortfarande inte vart). Men jag och Pao lyckades få igån en bil alarm? Sen sprnag alal vi tjejer därifrån då hitta vi fotbollar, då kom grannen ut och skrek att vi inte fick röra hans fotbollar.
Ja herregud. Men power meet, är ju faktiskt power meet!

Tillslut kom vi fram. De var fullt drag. Kvällen slutade iaf med en sen donken med Linni. Sen när vi kom hem och var utanför Linns hus så kom morgontidningen hahaha!

Dagen efter var de bara att gå upp och jobba! Samma för Linn. Inte okej?!
Komiskt av oss att vi klaga skit mycket på alla igår haha. Men de kanske ligger en viss sanning i det hela!

* Nu är ja hemma iaf :) Har käkat mat från Linns jobb, Tex mex. Nu tänkte ja bara vila någon timme sen köööör vi igen!

Fråga mig inte vad det är för bilder vi tog:)ALLA bilder i kameran är suddiga. Måste tyckt dom varit fina då kanske haha..

                     
                      
                     
                     
                       varför dör ja när jag ser den här bilden ?
                     
                     
                     
                       vad gör vi här ?
                      
                     
                       tror de är power meet bilar
                      
                      va fuul bild på mig:D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0