REGN, REGN, REGN

Vilket väder vi fick va? Massvisor med regn & regn..
Har varit nere på stan och fikat med Mor min, sen träffa jag Linni en liten stund för fika nr 2 :)
Sen köpte mammsen en jätte fin jumpsuit och välbehövlig hår inpackning. Är de bara jag som får extremt strävt och torrt hår när vädret är såhär ? hmm. inte okej!! snart klipper ja av allt :(

Snart blir de att åka och fira farmorn min som fyller hela 83 år :) ♥
Chiao!

                      
                                   Får hoppas på att björn Axen´s gör underverk!

                     
                     
                     

Sen köpte ja en jätte lovely outfit till på Lördag då de blir utgåååång :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0