HÄRLIGA SOMMAR

De är så sjukt fint väder nu, så man vill inte annat än att vara ute :)
Vi har varit på löga, promenader, vart vid hamnen & käkat glass och allt som hör till sommaren.
Tex smita in på Skultuna badet haha och "spå" varandra.
De är skönt att var mycket ledig nu faktiskt.
Idag var vi på sjukhuset för tidigt, för pao ska operera en dum tand.. så vi sov bara 3 timmar inatt. dööör!

Ihelgen blir det vattendraget, förra året blev jag och Pao osams på det:O Men hoppas de blir bättre iår, för det vet jag att de kommer bli :)
Sen nästa helg då är det de som ALLTID blir lyckat, Poweer meet!!
Minns förra året, då jag och Sandra stod och sålde langos i en av dom där stånden. Altså de var sjukt komiskt!

Undra vad de blir för komiskt i år?

                          
                                     vrf blev min glass så grymt ful? hahaha
                          
                            
                          
                          
                          
                          

Nu blir de in till västerås med Pao för äventyree :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0