SÖNDAG

Men är de bara jag som tycker det här med bröllopet är överdrivet och töntit ? :)
Vi lever förtusans på 2000-talet, inte 1500 talet ?
Alla skriver eller säger " jag började gråta" varför? haha ja dör av garv :P

Jaja igår blev det iaf en hemmakväll. helt slut var jag haha. Jobbade idag & nu kommer ja vara leedig fram till fredag :)
Inget direkt planerat, förutom Sjö krogen på Onsdag!
På fredag blir det midsommar. Faan att ja itne kan följa med till Finneland :( Får väl hitta på något här hemma.

Ha de bra :) 

                   
                                    Jeans från H&M och silver stickad kofta från Bik Bok


Kommentarer
Postat av: sandra<3sara

Vilken fin tröja! Jag saknar verkligen våra shoppingrundor! Ja kan ju inte ens shoppa här :O hahaha

2010-06-20 @ 20:32:40
Postat av: sara<3sandra

ååå ja med :( men ja saknar dig mest! får lite panik här hemma utan dig :(

men ja ska ta ledigt så ja kommer till er :)

2010-06-21 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0