Alex 22 år!

Igår blev de firning för Alex som fyllde 22 år & för att Alex & Sandra flyttat till en ursnygger lägenhet på oxbacken :)
Ja och Pao köpte rosa fina blommor till Älex :)

Vilket fall så parta vi runt i lägenheten och hade skit kul. Sen silk! Mycke komiskt :D
Självklart var de nog extra kul eftersom jag och Pao inte festat på 6 veckor!?
Jobbigt att gå upp och jobba imorrse bara hehe..

MEN ikväll kör vi igen!!!! Asmir fyller år. Firning av hhonom. Fordonsföreningen!! Usch där de aldrig slutar bra för mig ..

          
              
          
           
             
             
            
  Syns de på mitt hår att vi dansa hela natten :)
          
                   Dom där avslutar min och PAOS kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0